4.02.2010

こんにちは!

皆さんこんにちは。第十回ハモネプリーグに出場させていただきました、多国籍高校生グループのセンメです! このブログではグループについての情報、最近のニュースなどを載せていくつもりです。早速メンバー紹介ページができました。


お楽しみください!


Hi, and welcome, to those English speakers out there.  This is the blog for Senme, a high school acapella singing group that recently appeared on the nationally televised Japanese acapella contest Hamonep.  Unfortunately the vast majority of the content will be in Japanese, but there should be plenty of photos/videos and perhaps the occasional English post, so stick around.

2 件のコメント:

  1. ハモネプ見ました!
    本当に感動して、決勝では思わず泣いてしまいましたvv
    こんなに心うたれたのは初めてです!!

    私も実は部活で歌っているのですが、センメさんの
    よう感動を与えられるボーカルになれるよう努力します!
    ホントに感動しました!!

    たくさんの感動thanksです!!

    返信削除
  2. 本当に感動でした!!
    センメのみなさんが
    好きです。

    『海 その愛』『愛しのエリー』
    どちらも心に響きました。ありがとう!!

    返信削除